نام و نام خانوادگی زهرا فاخر شغل عضو هیئت علمی سایر دانشگاههای داخل کشور / بناب تحصیلات — مرتبه علمی — وبسایت پست الکترونیک — مقاله چاپشده مقاله ارائهشده طرح پژوهشی کتاب پایاننامه سخنرانی ابداع فرصت مطالعاتی کرسی نظریه پردازی شرکت در کارگاه و همایش کسب عنوان برتر پژوهشی جذب گرنت عضويت در مجامع وانجمن هاي علمي عنوانمجله 1 Assessing EFL learners’ written performance: The case of task repetition Southern African Linguistics and Applied Language Studies 39(3): 295–305 (2021) 295-305 2 Written Text Quality and Socio-affective Strategy Use: Monolinguals versus Bilinguals across Different Proficiency Levels Journal of Asia TEFL Vol. 16, No. 4 (2019) 1118-1133