1 |
تدوین مدل یکپارچگی ارتباطات در زنجیره تأمین خدمات ورزش همگانی ایران
|
مديريت ارتباطات در رسانه هاي ورزشي
|
2 |
بهینهسازی کیفیت خدمات مبتنی بر درجهبندی استخرهای شنای تفریحی (مورد مطالعه استخر 29 بهمن تبریز)
|
دانش مديريت ورزش
|
3 |
ارائه مدل تصمیمات برونسپاری خدمات در زنجیره تأمین ورزش همگانی با رویکرد نگاشت شناختی فازی (FCM)
|
رويكردهاي نوين در مديريت ورزشي
|
4 |
ارائه مدل همگرایی رفتار سازمانی منابع انسانی سازمانهای ورزشی در زنجیره تأمین خدمات ورزش همگانی با رویکرد نگاشت شناختی فازی (FCM)
|
مطالعات مديريت رفتار سازماني در ورزش
|
5 |
بسترسازی کیفیت بهینه خدمات مبتنی بر درجهبندی سالنهای ورزشی (مورد مطالعه سالن پورشریفی تبریز)
|
جامعه شناسي و مديريت سبك زندگي
|