1 |
شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر ترویج تصویر برند شخصی (مطالعه موردی: ورزشکاران قهرمان استان آذربایجان شرقی)
|
پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی
|
2 |
تحلیل مولفه های موثر بر مشارکت ورزشی مردم در فضاهای ورزشی-تفریحی تهران: مطالعه موردی دریاچه چیتگر
|
نشريه مطالعات المپيك
|
3 |
آسیب شناسی نفوذ ارزش های لاکچری در ترجیح مصرف کنندگان کالای ورزشی
|
رويكردهاي نوين در مديريت ورزشي
|
4 |
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر ترویج تصویر برند شخصی )مطالعه موردی: ورزشکاران قهرمان استان آذربایجان شرقی(
|
پژوهش هاي كاربردي در مديريت ورزشي
|
5 |
بررسی نحوه گذراندن وقات فراغت در بین نوجوانان بزهکار مناطق حاشیه شهر مراغه
|
مطالعات پليس زن
|
6 |
شناسایی و اولویت بندی شاخص های انتخاب مدیران سازمانهای ورزشی به روش تحلیل سلسله مراتبی)AHP(
|
مطالعات مباني مديريت در ورزش
|