نام و نام خانوادگی فرهاد مظلوم زوارق شغل عضو هیئت علمی دانشگاه مراغه / دانشکده علوم انسانی / گروه زبان انگلیسی تحصیلات دکترای تخصصی / آموزش زبان انگلیسی مرتبه علمی استادیار وبسایت پست الکترونیک mazlumzf [at] yahoo [dot] com مقاله چاپشده مقاله ارائهشده طرح پژوهشی کتاب پایاننامه سخنرانی ابداع فرصت مطالعاتی کرسی نظریه پردازی شرکت در کارگاه و همایش کسب عنوان برتر پژوهشی جذب گرنت عضويت در مجامع وانجمن هاي علمي عنواندانشجواستاد راهنمااستاد مشاورتاریخ دفاع 1 Reading Comprehension Questions in Iranian High School Textbooks and University Entrance Examinations: A Comparative Study مهرداد سیفی فرهاد مظلوم زوارق مصطفی جانبی عنایت، فاطمه پور ابراهیم 1402/11/30 2 Iranian English Teachers’ Perception of Creativity in English Language Education: A phenomenological study علی مطری فرهاد مظلوم زوارق، مهدی دستا --- 1402/11/23 3 Classroom Assessment of English for Medical Purposes in Iran: Planning and Practice مهدیه فیضی فرهاد مظلوم زوارق، سیمین ستار پور --- 1402/11/23 4 Family language policy in Iran: The case of East Azerbaijan, West Azerbaijan, and Kurdistan رضا رستمی فرهاد مظلوم زوارق، مهدی دستا --- 1402/11/14 5 De-jure and de-facto medium-of-instruction policymaking in Iran’s primary schools of East Azerbaijan, West Azerbaijan and Kurdistan پریسا فیاض حیدری فرهاد مظلوم زوارق، مهدی دستا --- 1402/11/14 6 A contrastive pragmatic analysis of apology strategies: A case of native speakers of English and Iranian bilingual (Turkish-Persian) EFL learners --- فاطمه پور ابراهیم، فرهاد مظلوم زوارق --- 1401/11/03 7 The Relationship between Vocabulary Size and Depth, Reading Comprehension, and Lexical Cohesion جواد شهریاری مصطفی جانبی عنایت، فرهاد مظلوم زوارق --- 1401/03/11 8 Examining EFL Teachers’ Resilience and Pedagogical Knowledge Base as Predictors of their Professional Identity مینا عبدالعلی زاده خاصلوِیی مصطفی جانبی عنایت فرهاد مظلوم زوارق 1400/06/31 9 Effects of English Proficiency and Discipline-related Background Knowledge on Iranian ESAP Students’ Reading Comprehension Ability: Does Content Specificity Matter? نازیلا نقی پور فرهاد مظلوم زوارق، مصطفی جانبی عنایت --- 1400/06/31 10 تاثیر فرسودگی معلمان بر رابطه بین اندیشه ورزی و تدریس فکورانه در معلمان زبان انگلیسی سید محمد سیدی فرهاد مظلوم زوارق، مصطفی جانبی عنایت --- 1400/06/16 11 The effect of contextualized VR- and AR-based language instruction on Iranian EFL learners’ receptive and productive vocabulary recall and their intrinsic motivation امیر سلیمانی الوانق فرهاد مظلوم زوارق مصطفی جانبی عنایت 1399/07/23